The Event 1×20 Review (“One Will Live, One Will Die”)

Incet incet ne apropiem de sfarsitul sezonului si din ce in ce mai sigur si de sfarsitul serialului, inca nimic nu este lamurit in serial ceea ce imi da sperante mari ca vom avea un final de sezon/serial foarte foarte bun.

In acest episod luam parte la incercarea lui Simon si Blake de al salva pe Martinez, Jarvis ramane acelasi papitoi usor de manipulat, el incearca sa fie intelegent si ii spune Christinei ca Blake si Simon l-au otravit pe presedinte. Asa cum speram cu totii Jarvis isi ia o mare teapa, in prealabil Christina vorbise cu Blake la telefon si o anuntase ca Jarvis este cel care l-a otravit pe Martinez. Nu am crezut nici o clipa ca Blake si Simon au murit, era prea mult sa ii scoata pe amandoi din serial. Acum ramane de vazut daca antidotul este bun iar Martinez isi va reveni, oare care o sa fie primul lucru pe care il va ordona Martinez ?!

Sean si Vicky raman tot in cautarea virusului, ei reusesc sa salveze un mall intreg de infectarea cu virusul letal despre care aflam ca este inofensiv pentru rasa Sophiei, in continuare cred ca o sa apara un antidot pentru acest virus. In finalul episodului oamenii Sophiei isi dau seama cum sa raspandeasca virusul, deoarece la oamenii ‘normali’🙂 (cum suna asta) virusul actioneaza instantaneu iar acesta nu mai are timp de raspandire oamenii Sophiei gasesc o solutie si anume pe Leila, ea ‘intre specii’ ca sa zic asa iar virusul nu o omoara instantaneu. Parerea mea este ca o lungeste prea mult cu acest virus.

Un episod destul de slab din punctul meu de vedere, dupa ce a crescut mult de la episod la episod (10 -> 15) acum a inceput sa scada treptat, sper ca finalul sa nu dezamageasca. La momentul asta The Event e sub FlashForward.

Nota mea pentru acest episod 6,5🙂 Cu respect EoliThicRO.

P.S: NBC a anuntat anularea serialului.

Acest articol a fost publicat în FlashForward, Reviews, The Event și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.