Weeds 1×01 & 1×02 & 1×03 & 1×04 & 1×05 – Review (Recenzie serial)

Ramanand in pana de seriale, cu toate ca inca nu am terminat The Sopranos(sunt la jumatatea sezonului 5) am dat peste Weeds, un serial pe care l-am ocolit de cateva ori, imi aduc aminte ca am vazut pilotul acum 1 an si ceva si am zis pas.

Asadar am inceput sa ma uit la Weeds, 5 episoade legate si pot spune ca pana acum este un serial bunicel. Asadar sa purcedem la recenzia primelor 5 episoade.

In primu episod aflam ce vom vedea in acest serial si anume: Iarba, glume inteligente, glume idioate, femei frumoase si putina drama. Poate pe parcurs imi voi schimba parerea. Asadar Nancy Botwin este dealerul local de vise, este vaduva si are 2 copii. Nancy incearca din rasputeri sa fac rost de bani ca sa isi intretina familia, vine iarba oricui, de la vecini pana la profesorii copiilor ei. Ea isi procura marfa de la o familie de negrii(foarte fanny toti membri familiei). Asa cum era logic aceasta trece prin diferite situatii de viata, aici apare si umorul(uneori de buna calitatea). In primul episod ea ii vinde iarba unui pusti care la randul lui vindea copiilor de 10 ani.🙂 Ulterior afla ca pustiul e si gay. Barfele zboara foarte repede in micul orasel.
Cand totul parea ca merge bine, o parte din cumparatorii ei fideli gasesc un fel de spital care dadea retete pe baza de marijuana.🙂 Ea reuseste sa isi aduca cumparatorii inapoi facandule niste oferte de nerefuzat.🙂

In episodul 4 apare si fratele sotului ei(unchiul copiilor), foarte funny si acest personj, se baga in tot felul de cacaturi, face cyber sex cu prietena copilului cel mare a lui Nancy.🙂 Afla de afacerea lui Nancy si vrea sa se bage si el in bransa doar ca e prins de politie si aproape bagat la puscarie.🙂
Ni se prezinta si viata de familie a unor vecini, multe faze comice si acolo. Menajera lui Nancy este foarte fanny si ea. In acest moment sunt foarte multe lucruri care imi trec prin cap, probabil cei ce vor citi acesta recenzie vor fi putin ametiti.🙂 Inchei aici, de la episodul 6 o sa incep review-urile pe bune, dupa cum vedeti nu prea am fost atent la numele personajelor, inca nu mi-au ramas intiparite in cap. Pana la urmatorul review stay tuned!🙂

Acest articol a fost publicat în The Sopranos, Weeds și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Weeds 1×01 & 1×02 & 1×03 & 1×04 & 1×05 – Review (Recenzie serial)

  1. ykroh spune:

    De fapt Nancy spune la un moment dat că ea încearcă din răsputeri să-şi păstreze/menţină nivelul de trai.

Lasă un răspuns

