Weeds 1×08 & 1×09 & 1×10 (final de sezon) Review

OK, sincer imi este lene sa scriu review-ul asta, am vazut episoadele 8,9 si 10 mai devreme. Pot spune ca serialul merge pe aceiasi linie, glumele sunt in continuare ok poate chiar mai bune decat la inceput. Nu o sa scriu mult. Afacerea lui Nancy inca merge bine chiar daca a intampinat unele probleme, a reusit sa se si ‘babardeasca’.🙂

Lui Andy nu ii merge chiar atat de bine dar vom vedea, imi place personajul sper sa nu il scoata din schima. Silas o arde cam dubios nu prea imi place cum joaca. Familia de negrii este in continoare funny, am vazut si micul battle dintre Nancy si celalant dealer care   s-a sfarsit cu ”una mica” pe capota masinii.

Am asteptari mari de la sezonul 2, sper sa se accentueze mai mult pe Conrad si familia lui poate chiar sa o scoata din schema pe Celia.

Cam atat, sincer v-am zis imi este lene. Nota mea pentru sezonul 1 este 8. Cu respect EoliThicRO🙂

Acest articol a fost publicat în News, Reviews, Weeds și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

