Breaking Bad – 4×03 Open House – Review

Daca despre episodul trecut nu putem spune ca a avut cine stie ce actiune despre acest episod putem spune ca actiunea bate in spre 0.

Episodul incepe cu Walt foarte intrigat de faptul ca in laborator a aparut o camera video care ii supravegheaza. Asa cum spunea si Jesse oricum ei suspectau ca sunt camere video sau audio in laborator, asa ca nu schimba cu nimic lucrurile.

Skyler este din ce in ce mai enervanta, se duce acasa la Walt, ii vede ochiul putin avariat si incepe sa puna intrebari peste intrebari: „Esti in pericol?”; „Esti in siguranta acum?”; „Sa mergem la politie?!” Eu in locul lui Walt ii spuneam: ‘Da mai du-te-n mortii matii!'(pudibonzii sa isi puna mana la ochi) ‘Iesi afara din casa si vino cand te-ai linistit!’ Apropo, nu vi se pare ca s-a cam ingrasat Skyler?

Marie si Hank raman in acelasi tipar, el morocanos si ea putin enervanta de comportamentul lui. Pana cand pe Marie o apuca ”nostalgia” iar cleptomana din ea iese la iveala. Poate se relanseaza actiunea intre aceste 2 personaje care devin din ce in ce mai plictisitoare. Ca sa ating si un punct sensibil din acest episod putem spune ca Hank ”is back in the business” odata cu primirea „cadoului” de la vechiul lui amic care l-a ajutat si il ajuta in continuare in problemele pe care Marie le creeaza. Cadoul este jurnalul lui Gale, probabil acest jurnal va fi un pion important in acest sezon din Breaking Bad.

Saul incearca pentru a nu stiu cata oara sa ii convinga pe cei doi, defapt sa o convinga pe Skyler sa nu cumpere spalatoria, in acest episod le propune sa achizitioneze un salon de manichiura. Eu chiar nu inteleg de ce se incapataneaza Skyler sa cumpere spalatoria romanului… Ma rog, intr-un final o cumpara, apeleaza la diferite giumbuslucuri iar Bogdan este nevoit sa vanda spalatoria.

Jesse intra intr-un fel de criza, inca raman la parerea ca ii este frica/urat sa stea singur, in episodul acesta viziteaza locul de unde Walt ”l-a salvat” cu mult timp in urma de la o moarte iminenta. Destul de greu de citit Jesse in acest moment, oare ce o avea de gand? Faza cu aruncarea banilor in sus si napustirea drogatilor pe ei imi lasa impresia ca Jesse se simte bine cand controleaza situatia. Doar ca in afacerea in care este implicat nu poate sa controleze situatia catusi de putin. Ramane de vazut cum va evolua personajul interpretat de Aaron Paul in continuare.

Astept relansarea serialului pe o panta ascendenta, secventa cu negrul din masina anunta ceva interesant. Pana la urmatorul episod stay tuned!

Nota mea pentru acest episod este 7,5. Cu respect EoliThicRO.🙂

Acest articol a fost publicat în Breaking Bad, Reviews și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.