Alcatraz, Terra Nova & Person of Interest

 Cele mai asteptate seriale si cele mai mari dezamagiri din punctul meu de vedere. Terra Nova un serial cu un imens potential nu a reusit sa ma impresioneze deloc. Cu toate astea am indurat si am terminat sezonul. Al 2-lea esec din punctul meu de vedere este Person of Interest. Chiar daca are o audienta decenta si cel mai probabil va continua pe mine nu m-a impresionat, seriale de genul un caz pe saptamana am tot vazut si inca vad (The Mentalist). Bomboana de pe coliva este Alcatraz, un alt serial cu un imens potential a reusit sa o de-a rau de gard intrand in hora „un caz pe saptamana”. Ma declar foarte dezamagit de aceste 3 seriale. Voi?

Terra Nova – am vazut tot sezonul.

Person of Interest – am renuntat dupa 3 episoade.

Alcatraz –  am renuntat dupa 4 episoade.

Acest articol a fost publicat în Alcatraz, Person of Interest, Terra Nova și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

