Pe toate site-urile vad top 10 cele mai bune seriale/top 15 seriale de vazut/top 10 seriale geniale s.a.m.d. Asa ca mi-am zis: Ce eu nu pot ?! 🙂 Asadar in continuare veti vedea
TOP 10 seriale de vazut din punctul meu de vedere !
10. Flashpoint – Fiecare episod te va tine in priza de la inceput pana la final, un serial ce iti va parea la inceput un serial low-buget dar pe parcurs te vei indragosti de el, actorii dau tot ce au mai bun iar rezultatul este unul remarcabil.
9. FlashForward – Alt serial cu un potential imens anulat dupa doar un sezon. Un serial inteligent.
8. The Mentalist – Simon Baker face un rol de milioane, o sa iti placa din ce in ce mai mult, de la episod la episod o sa vrei mai mult.
7. Jericho – O idee geniala, un serial ce putea ajunge lejer la valoarea serialului Lost.
6. The Sopranos – Ai visat vrodata ca faci parte din mafie? Vrei sa vezi viata de familie a unui cap al Mafiei din New York? Nu are cum sa nu-ti placa acest serial. 🙂
5. Californication – Comedie, comedie, comedie, sex, caterinca, comedie, sex, multe femei bune din nou sex, multa comedie, un scenariu demential = Cel mai bun serial de comedie vazut de mine. Hank Moody va fi preferatul tau 🙂
4. Six Feet Under – Te-ai saturat sa vezi in filme ca totul este roz si ca toate merg ca unse? Uita-te la acest serial, vei descoperi viata asa cum este ea si cu bune si cu rele. Umorul negru este ridicat la rang de arta iar drama din serial te va pune pe ganduri, finalul serialului este cel mai bun final de serial vazut de mine ever.
3. Dexter – Pur si simplu un serial criminal si la propriu si la figurat, scenariul calculat pana la centima, Michael C. Hall realizeaza un personaj care iti va ramane intiparit in minte.
2. Lost – Aventura prinde viata, un scenariu dement de bun, intrebari pretutindeni, actorii de nota 10, regasesti toate genurile in acest serial de la S.F pana la comedie.
1. Prison Break – Un serial genial din toate punctele de vedere, scenariu demential, actori fabulosi, personaje care iti vor ramane in minte foarte mult timp.Primele 2 sezoane excelente, le poti vedea pe nerasuflate. 🙂
Hai bagati si voi un top 10, ce nu puteti ? 🙂
top-ul meu e mai bun :))
nip/tuck
ca bine zici:X!
1.BONES
2.GHOST WHISPERER
3.HOUSE
4.THE MENTALIST
5.LEVERAGE
6.CHUCK
7.BUFFY THE VAMPIRE SLAYER(cam vechi dar tot mi-o placut :)))
8.GREY’S ANATOMY
9.NCIS
10.FAIRLY LEGAL
1. Dexter
2. Breaking Bad
3. Lost
4. The Sopranos
5. Rescue Me
1. Fringe
2. The mentalist
3. Evrika
4. House
4. Warehouse 13
6. Primeval
7. Castle
si
Comedia The Big Bang Theory pe care nu o pune intr-un clasament anume!
1. Vampire diaries
2. True Blood
3. Switched at Birth
4. Pretty Little Liars
5. Teen Wolf
6. Gossip Girl
7. Nikita
8. CSI
9. Criminal minds
10. NCSI
1. Prison Break – Cel mai tare serial ever!
2. Flashpoint
3. FlashForward
4. The Walking Dead
5. Band of Brothers
6. The Pacific
7. The event
8. V
9. Breakout Kings
10.Dexter
Dupa parerea mea si acesta ar fi un top super . Sper sa va placa .
1. Grey`s anatomy
2. House M.D.
3. Nip.Tuck
4. True Blood
5.Lie to me
6.Vampire Diaries
si acum o sa ma apuc sa ma uit la Prison Break ca prea il lauda toata lumea
1. Lost (pt mine nu cred ca o sa`l depaseasca alt serial vreodata)
2. True Blood
3. The Sopranos
4. Prison Break
5. House
6. Dexter
7. Rome
8. The big bang theory
9. How I met your mother
10. Breaking bad
1.House M.D.
2.Vampire Diaries
3.Supernatural
4.Two and a Half Men
5.Californication
6.The mentalist
7.Gossip Girl
8.CHUCK
9.True Blood
10.Desperate Housewives
Mai vechi,cel mai bun film ever Prison Break ,urmat de Lost.Dintre cele noi ar mai fii Lost Girl,Body of Prouf,iar dintre cele mai vechi Sex and the City ,One Tree Hill,Heroes,Ghost Whisperer.
1.vampire diaries
2.prison break
3.how i met your mother
4.gossip girl
5.the o.c.
6.blue mountain state
la bloc ep 314
Supernatural???
1.House
2.Prison Break
3. Gossip Girl
4. Lost
5.Married with Children
6.Supernatural
7.Stargate SG1
1.DEXTER
2.HOUSE
3.DESPERATE HOUSEWIVES
4.THE BIG BANG THEORY
5.WEEDS
6.CALIFORNICATION
7.LOVE AND MARRIAGE
8.C.S.I NY
9.GRAY’S ANATOMY
10.V
1.’lie to me’… better then „the mentalist”
2.House M.D.
3.supernatural
4.Desperate Housewives
5.how i met your mother
6.spartacus
si ..7.”the tudors” 🙂
1 How i met ur mother
2 How i met ur mother
3 How i met ur mother
4How i met ur mother
5How i met ur mother
1.vampire diaries (merita vazut pe vplay)
5.supernatural.4 lost 3.breakoutkings 2.oz si pe 1 cu mult peste restu normal PRISON BREAK cel mai tare serial din cate au existat vreodata
ghost whisperer
grey”s anatomy
el internado
criminal minds
the o.c
1. GAME OF THORNES – cel mai tare :X
2. GRIMM
3. ALCATRAZ
4. MODERN FAMILY (te crapi de ras) :))
5. SPARTACUS
6. VAMPIRE DIARIES
7. THE RIVER
8. HOUSE OF LIES
9. SUPERNATURAL (primele 5 serii dupa aia ii plictisitor.. )
10. :-??
1.Prison Beak
2.The Vampire Diaries
3.Spartacus
4.True Blood
5.The mentalist
6.Gossip Girl
7.The Secret Circle
8 .Supernatural
9.Dexter
10.Lost